Returnare produse


Potivit legislatiei in vigoare, in cazul cumpararii de produse prin magazinul online CLIENTUL (persoana fizica) are dreptul sa notifice în scris EXPOMOB ca renunta la produsele cumparate, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau în cazul prestarilor de servicii, de la data încheierii contractului. 

In acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor sunt, conform legii, in sarcina CLIENTULUI.

CLIENTUL are obligatia sa asigure returul produselor in siguranta si sa evite orice deteriorari ale acestora folosind metode de ambalare adecvate. Nu este obligatorie pastrarea sau folosirea ambalajului original.

Produsele returnate trebuie sa fie insotite de documentele de livrare ( factura – copie, certificate de garantie – original)

CLIENTUL se obliga sa notifice in scris EXPOMOB intentia sa de a returna produsele achizitionate prin transmiterea catre EXPOMOB a „formularului de retur” in termen de maxim 14 zile de la primirea produselor.

CLIENTULUI care a notificat EXPOMOB intentia de returnare a produselor, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 14 zile de la transmiterea cererii de returnare, in caz contrar, EXPOMOB considerand cererea nefondata/invalida si poate refuza returul.

CLIENTII pot mentiona in notificare daca doresc rambursarea banilor sau schimbarea produselor.

Produsele vor fi returnate, obligatoriu in magazinele / depozitele   EXPOMOB care au livrat produsele.

In cazul in care CLIENTUL a returnat un produs si solicita inlocuirea, iar EXPOMOB, nu dispune de un produs identic pentru inlocuire, aceasta va oferi Clientului contravaloarea produsului sau alt produs in cazul in care CLIENTUL accepta acest lucru.

In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client exceptie facand situatiile in care este prezenta culpa EXPOMOB, situatie in care EXPOMOB va suporta cheltuielile de transport 

In cazul inlocuirii produsului cu un alt produs, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.

IMPORTANT : Clientul nu va putea sa returneze produsele achizitionate si nu va solicita rambursarea contravalorii produselor, in urmatoarele cazuri:

CLIENTUL nu a notificat EXPOMOB  cu privire la intentia de a returna produsele, in termenul de 14 zile de la data receptionarii produselor.

Produsele au fost desigilate de consumator si din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena nu pot fi revandute ( saltele, perne, pilote, lengerie de pat , etc)

In cazul în care produsele a caror returnare se solicita prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgârieturi, lovituri, componente sau accesorii lipsa sau nu sunt returnate in aceeasi stare in care au fost livrate catre CLIENT,  EXPOMOB  are dreptul de a decide respingerea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse de catre reprezentantii nostri.

Renuntarea la cumparare in mod repetat (cel putin doua ori) va putea fi considerata un abuz, iar EXPOMOB are dreptul sa refuze o noua livrare catre CLIENTUL respectiv sau acea adresa.